Στο γοητευτικό Στρατονικόν Όρος

ΣΤΟ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΟ ΟΡΟΣ

(Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα www.runvel.gr στις 15 Ιαν. 2018)

Όσο το πνεύμα μου ωριμάζει και μεστώνει με την πάροδο των χρόνων , τόσο περισσότερο εκτιμώ τη φύση και τις ομορφιές της. Μέσα από αυτή την εκτίμηση και την ανάγκη για εξερεύνηση , προέκυψε η αγάπη μου για το ορεινό τρέξιμο. Ένα από τα αγαπημένα μου μέρη κατά τις εξορμήσεις μου στη φύση, είναι τα μονοπάτια του Στρατονικού όρος, στην κεντρική Μακεδονία. Αναμφίβολα πρόκειται για έναν όχι και τόσο διάσημο ορεινό όγκο της χώρας μας, όμως κρύβει πάνω του άπειρες ομορφιές. Αν και το ύψος του μετά βίας ξεπερνά τα 850 μέτρα, δεν υπολείπεται σε ομορφιά από άλλα όρη με αρκετά μεγαλύτερο υψόμετρο. Από τα γραφικά στενά του οικισμού του Άνω Σταυρού Θεσσαλονίκης, ο περιπατητής έχει τη δυνατότητα να πεζοπορήσει σε καλά σηματοδοτημένα μονοπάτια. Το Στρατονικό όρος λόγω του σχετικά μικρού υψομέτρου του είναι κάθε εποχή βατό και προσβάσιμο, σχεδόν απ’άκρη σ’άκρη. Οι φθινοπωρινές εξορμήσεις όμως, κατέχουν εξέχουσα θέση στην καρδιά μου.  Ανάμεσα στα αιωνόβια φυλλοβόλα δέντρα που συνθέτουν έναν απίθανο καμβά, υπάρχουν πάμπολλα πανέμορφα σημεία. Σε κάθε μου βόλτα στο συγκεκριμένο βουνό, προσπαθώ να περνάω από το αγαπημένο μου σημείο, την Κορακόπετρα. Ένα βραχώδες μπαλκόνι που επιβλέπει αγέρωχα το Στρυμονικό κόλπο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο με περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ: http://www.runvel.gr/στο-γοητευτικο-στρατονικο-οροσ/

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.